zapri

Registrirajte se in prihranite 5% pri vašem prvem nakupu. Registrirate se tukaj! (v emailu, ki ga dobite ob registraciji, boste dobili kodo za popust, ki jo potem vpišete na zaključku nakupa)

Reklamacije

Reklamacija izdelka v garancijskem roku

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je še v garanciji, nas, preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386 (07) 30 44 555 ali pa nam pošljite sporočilo preko kontaktnega obrazca. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, lahko izdelek vročite osebno in sicer na naslov Prolat d.o.o., Praproče 9a, 8210 Trebnje, Slovenija, v okviru delovnega časa podjetja.

V pošiljko vključite tudi kopijo računa, opis težave z izdelkom ter vaše osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa.

Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 28 ur od prejema paketa. V kolikor izdelka ne bomo uspeli popraviti, vam ga bomo zamenjali z novim.

Reklamacija izdelka izven garancijskega obdobja

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je izven garancije, nas, preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386 (07) 30 44 555 ali pa nam pošljite sporočilo preko kontaktnega obrazca. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, lahko izdelek vročite osebno in sicer na naslov Prolat d.o.o., Praproče 9a, 8210 Trebnje, Slovenija, v okviru delovnega časa podjetja.

V pošiljko vključite tudi kopijo računa, opis težave z izdelkom ter vaše osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa.

Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 28 ur od prejema paketa.

Servisni oddelek vas bo kontaktiral po telefonu in vas obvestil o strošku popravila. Ko boste potrdili popravilo, bomo izdelek v najkrajšem možnem času popravili in ga odpremili na vaš naslov. Izdelek je običajno popravljen v roku 28 ur od prevzema paketa ter dostavljen naslednji delovni dan na vaš naslov.