Reklamacije izdelkov v garancijskem roku

Reklamacija izdelka v garancijskem roku

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je še v garanciji nas preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386(0)73045746 ali pa pošljite e-mail na servis@prolat.si. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, pošljite izdelek na naš naslov Prolat d.o.o., Praproče 9, 8210 Trebnje, Slovenija, s pripisom ‘’Za servisni oddelek’’ ali pa ga vročite osebno na upravo našega podjetja. V pošiljko vključite tudi kopijo računa ter opis problematike (kaj je z izdelkom narobe) z vašimi osebnimi podatki (ime, popoln naslov, telefonska številka), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa. Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 24h od prejema paketa. V kolikor izdelka ne bomo uspeli popraviti, vam ga bomo zamenjali z novim.

Čas reševanja reklamacij izdelkov blagovne zanamke Medisana je daljši (v kolikor ste izdelek kupili po 01.11.2016), saj preglede in popravila opravlja drugo podjetje, zato vas prosimo, da reklamiran izdelek blagovne znamke Medisana pošljete direktno na podjetje XXX, ki je navedeno tudi v garancijskem listu izdelka in s tem skrajšate čas reševanja reklamacije.