zapri

Registrirajte se in prihranite 5% pri vašem prvem nakupu. Registrirate se tukaj! (v emailu, ki ga dobite ob registraciji, boste dobili kodo za popust, ki jo potem vpišete na zaključku nakupa)

Vračila in menjave izdelkov

Vračilo nepoškodovanega izdelka v roku 30 dni od nakupa

V kolikor z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko v roku 30 dni od nakupa vrnete in vrnili vam bomo kupnino. V tem primeru mora biti izdelek nepoškodovan. Če ste se odločili za vračilo nam pošljite e-pošto na servis@prolat.si z dopisom ''vračilo nepoškodovanega blaga v roku 30 dni'' ter razlog zakaj izdelek vračate, vaše osebne podatke s telefonsko številko in navedbo številke računa, ki vsebuje izdelek, ki ga vračate.   

Reklamacija izdelka v garancijskem roku

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je še v garanciji nas preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386(0)73045746 ali pa pošljite e-mail na servis@prolat.si. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, pošljite izdelek na naš naslov Prolat d.o.o., Praproče 9, 8210 Trebnje, Slovenija, s pripisom ‘’Za servisni oddelek’’ ali pa ga vročite osebno na upravo našega podjetja. V pošiljko vključite tudi kopijo računa ter opis problematike (kaj je z izdelkom narobe) z vašimi osebnimi podatki (ime, popoln naslov, telefonska številka), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa. Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 24h od prejema paketa. V kolikor izdelka ne bomo uspeli popraviti, vam ga bomo zamenjali z novim.

Čas reševanja reklamacij izdelkov blagovne zanamke Medisana je daljši (v kolikor ste izdelek kupili po 01.11.2016), saj preglede in popravila opravlja drugo podjetje, zato vas prosimo, da reklamiran izdelek blagovne znamke Medisana pošljete direktno na podjetje XXX, ki je navedeno tudi v garancijskem listu izdelka in s tem skrajšate čas reševanja reklamacije.

Reklamacija izdelka izven garancijskega obdobja

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je izven garancije nas preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386(0)73045746 ali pa pošljite e-mail na servis@prolat.si. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, pošljite izdelek na naš naslov Prolat d.o.o., Praproče 9, 8210 Trebnje, Slovenija, s pripisom ‘’Za servisni oddelek’’ ali pa ga vročite osebno na upravo našega podjetja. V pošiljko vključite tudi kopijo računa ter opis problematike (kaj je z izdelkom narobe) z vašimi osebnimi podatki (ime, popoln naslov, telefonska številka), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa. Servisni oddelek vas bo kontaktiral po telefonu in vas obvestil o strošku popravila. Ko boste potrdili popravilo bomo izdelek v najkrajšem možnem času popravili in ga odpremili na vaš naslov. Izdelek je običajno popravljen v roku 24ur od prevzema paketa ter dostavljen naslednji delovni dan na vaš naslov. 

Umerjanje merilnikov krvnega tlaka

V našem podjetju skrbimo, da so stranke dolgoročno zadovoljne z uporabo naših izdelkov, zato vam omogočamo brezplačen pregled merilnikov krvnega tlaka blagovnih znamk Medisana, Nissei in PiC Solution. Vaš merilnik krvnega tlaka bo pregledan s posebno napravo, ki pokaže odstopanje meritve. Dovoljeno odstopanje je do +-3 enote. V kolikor je odstopanje večje vam bomo v garancijskem roku merilnik krvnega tlaka umerili ali zamenjali z novim (odvisno od modela). Izven garancijskega roka je pregled plačljiv in sicer po ugodni ceni 9,99€. V to ceno so vključena tudi manjša popravila.