zapri

Registrirajte se in prihranite 5% pri vašem prvem nakupu. Registrirate se tukaj! (v emailu, ki ga dobite ob registraciji, boste dobili kodo za popust, ki jo potem vpišete na zaključku nakupa)

Reklamacije izdelkov izven garancijskega roka

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je izven garancije nas preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386(0)73045746 ali pa pošljite e-mail na servis@prolat.si. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, pošljite izdelek na naš naslov Prolat d.o.o., Praproče 9, 8210 Trebnje, Slovenija, s pripisom ‘’Za servisni oddelek’’ ali pa ga vročite osebno na upravo našega podjetja. V pošiljko vključite tudi kopijo računa ter opis problematike (kaj je z izdelkom narobe) z vašimi osebnimi podatki (ime, popoln naslov, telefonska številka), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa. Servisni oddelek vas bo kontaktiral po telefonu in vas obvestil o strošku popravila. Ko boste potrdili popravilo bomo izdelek v najkrajšem možnem času popravili in ga odpremili na vaš naslov. Izdelek je običajno popravljen v roku 24ur od prevzema paketa ter dostavljen naslednji delovni dan na vaš naslov.