zapri

Registrirajte se in prihranite 5% pri vašem prvem nakupu. Registrirate se tukaj! (v emailu, ki ga dobite ob registraciji, boste dobili kodo za popust, ki jo potem vpišete na zaključku nakupa)

Dostava paketov po Sloveniji

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 50€ je dostava brezplačna. Za vsa spletna naročila v vrednosti do 50€ znaša poštnina 2,99€.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je izdelek na zalogi v našem skladišču). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99€.

Paket gre od nas še isti dan

Izdelki, naročeni na Prolat.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Našemu logističnemu centru v Trebnjem posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču in če je naročilo oddano do 14:30 ure vsak delavnik, gredo na pot običajno še isti dan.

V nekaterih primerih dostave Pošte Slovenije je možna tudi sobotna dostava.

V kolikor ste izdelek že plačali, ga lahko osebno prevzamete na upravi našega podjetja na naslovu Praproče 9, 8210 Trebnje, Slovenija v času obratovanja podjetja.

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljalec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri položnico, saj je vplačnina plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi. Dostavljalec vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 07 30 44 555 ali pošljite elektronsko pošto.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.